მგზავრობების ისტორიის წაშლა

თითოეულ შეკვეთასთან დაკავშირებული ინფორმაცია ხელმისაწვდომია აპლიკაციის მენიუში  → „შეკვეთების ისტორია“.

შეკვეთის ბარათში მითითებულია მგზავრობის მარშრუტი, ღირებულება, თარიღი და დრო.

დააჭირეთ ბარათს, რომ იხილოთ დამატებითი ინფორმაცია:
  • აყვანის და ჩამოსმის მისამართები
  • მგზავრობის ხანგრძლივობა
  • ავტომობილის მონაცემები
  • მძღოლის მონაცემები
  • ტარიფი და ჯამური ღირებულება

შეკვეთების ისტორიაში არის ღილაკი „დარეკვა“. მძღოლს, რომელმაც შეასრულა შეკვეთა, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ მგზავრობიდან 24 საათის განმავლობაში, მომდევნო შეკვეთის გაფორმებამდე.

მგზავრობის დამალვა ისტორიიდან

ისტორიიდან მგზავრობის დასამალად:

  1. შედით აპლიკაციის მენიუში  → „შეკვეთების ისტორია“.
  2. აირჩიეთ მგზავრობა, რომლის დამალვაც გსურთ.
  3. მგზავრობის შესახებ ინფორმაციის შემდეგ დააჭირეთ ღილაკს „მგზავრობის წაშლა“ და აირჩიეთ „წაშლა“.

დამალული მგზავრობების შესახებ მონაცემები ხელმისაწვდომი იქნება მხარდაჭერის სამსახურისთვის და მარკეტინგული კომუნიკაციის მიზნით.

მგზავრობების ისტორიის წაშლა

მგზავრობების ისტორიის მთლიანად წასაშლელად:

  1. გაიარეთ ავტორიზაცია Yandex ID‑ში და გადადით განყოფილებაზე „ანგარიში“ → „მონაცემების მართვა“, ან გადადით ამ ბმულზე.

  2. გაიხსნება იმ მომსახურებების სია, რომლებითაც სარგებლობთ. აირჩიეთ „ტაქსი“.
  3. დააჭირეთ „მგზავრობების ისტორიას“ და დაადასტურეთ წაშლა.

რა პრინციპით მუშაობს ფუნქცია?

  • დადასტურებისთანავე მგზავრობების მთელი ისტორია წაიშლება. მისი აღდგენა შეუძლებელია.
  • ისტორიის წაშლა იმდენჯერ შეგიძლიათ, რამდენჯერაც მოგესურვებათ. უბრალოდ, ბოლო წაშლიდან 24 საათი უნდა იყოს გასული.
  • შეკვეთების შესახებ ინფორმაციის წაშლა შესაძლებელია, თუ ყველა მგზავრობა დასრულებულია და საფასური გადახდილი გაქვთ.